Distrometr Re: Mereni zpozdeni v radu ns?

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Prosinec 10 14:52:15 CET 2008

No tak nejak jsem si to predstavoval, ale ten prurez kapky neni jedinej
udaj co je treba - nekdy kapky padaji rychleji nekdy pomaleji. Stejne
tak vlocka ma jinej objem vody a pada vyrazne pomaleji.

Jinak mam tu snimac z linearni kamery - byl by na to idealni - tak az
jednou nebude co delat.

Ty ceny jsou tak strasne, ze je to drahe i pro opravdu velke podniky -
treba letiste.

Radek Vicek