odolnost USB proti zkratu

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Prosinec 9 23:50:00 CET 2008

>Já bych to nejistil. Ji¹tìné má být USB. A kdy¾ nebude, tak se alespoò u¾ivatel pouèí, a zaène vy¾adovat alespoò základní kvalitu kupovaného tovaru a pak bude co na výbìr.
>Já u¾ jsem psal, ¾e jsem patologicky naivní.

A tento tyzden mate mimoriadne intenzivny zachvat naivity, pan kolega... :-)

Nechce sa mi hrabat v norme, ale ak by malo byt vsetko ozaj uplne koser, tak to pripojene zariadenie by sa do nejakeho casu malo enumerovat (co znamena aj spresnenie prudovych poziadaviek, aspon teda podla normy, a az potom sa ma zo strany hostu pripojit, a zo strany device spotrebovat, plnych 500mA, hahaha) a dovtedy nesmie ucinit pokus odoberat viac nez onych 100mA.

Takze nielen host, ale aj device ma voci norme urcite povinnosti, a dovolujem si tvrdit, ze este aj s uvazovanym istenim by to bez toho serioveho odporu bolo mimo normy.

wek