odolnost USB proti zkratu

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Úterý Prosinec 9 22:48:30 CET 2008

Dobrý den,

Jediný důvod proč je zkrat reálný je použití teplotního čidla SMT160 - každý
si jej bude moci zezadu připojit. Hrozí zde nebezpečí že se když si to někdo
bude baslit tak se mu mohou zkratovat nožičky na GND a +5V. Bohuže 3,3V to
napájet nepůjde, takže tam použiji odpor asi 68R nebo ten PTC termistor.

Zdeněk