PayPay

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Prosinec 9 17:14:29 CET 2008

Párkrát jsem to použil, se Slovenskem to bude nejlevnější platební styk,
ideální je platba PayPay - PayPay, ale i převodem na slovenský účet to
nevyjde tak strašně.
Akorát problém je, že to trvá dýl, den trvá připsání z normálního účtu na
PayPay, další den pak transfer z PayPay dál. Možná to jde platit i nějak
napřímo přes platební kartu nebo i jinak...