Jak spravne osetrit vstup RS485 prevodniku

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Prosinec 9 09:36:35 CET 2008

No zbytecny neni. Podsvetleni displeje bere 500mA, NE-4100 bere
240-300mA plus ten zbytek. Musim pocitat trvaly odber radove 800mA. S
tim, ze mam na MCU jeste volny skoro cely jeden port a tak tam
pravdepodobne osadim nejaky univerzalni vstupy (treba pro alarm linku) a
mozna i dve relatka - dalkove zapinani vytapeni kamer apod.

Tech 40V tam mam napsano jako maximum, ktere jsou pouzitelne. Abych pak
nezapomnel na nejake kondenzatory s malym napetim.

LM2575 mam navic trvale skladem.

Radek Vicek