Nepájivá maska, UV

Michal Stanko ms@midkemia.sk
Úterý Prosinec 9 09:27:10 CET 2008

Maska existuje ale už sa to tu riešilo viac krát, najviac skúsenosti má
zrejme Petr Záhradník,
čo som ja zistoval , tieto masky sa skladajú väčšinou z dvoch zložiek z
farebného základu + katalyzátoru.
To prečo som to ani neskúsil je to že na nášanie potrebuješ sietotlačový
stôl + sito s napnutou presne definovanou sietovinou kvôli dodržaniu
hrúbky vrstvy + stierku na nanášanie, ďalej k tomu potrebuješ
teplovzdušnú pec s teplotou do 150C, najprv to sušíš po nanesení tak pri
cca 80C , potom to osvietiš , vyvolaš a necháš vytvrdzovať pri 150C ak
ti toto všetko stojí zato skús www.britrade.sk, v CZ nepoznám distribútora.
M.Stanko