Zarovky konci...

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Úterý Prosinec 9 09:11:49 CET 2008

Problem halogeniek som riesil. Uz to tu bolo, tak len pripominam:
V kuchynskej linke mam 6x12V/20W uzavrete v malych svietidlach napajane
klasickym trafom.
Menil som ich temer vsetky v cca dvojmesacnych intervaloch.
Vyriesil som to spinanim fetom s pomalym nabehom (nebol problem s miestom)
Funguje to asi jeden a pol roka. Za tu dobu neodisla ANI JEDNA ziarovka.
Diskutovali sme o tom tu, vlakno sa volalo "odchadzajuce halogenky" alebo
podobne.
IK