OT Re: Novy notas Asus s RS232

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Úterý Prosinec 9 00:54:11 CET 2008

2008/12/8, jan.kuba <honza.kuba@gmail.com>:
> Hezke, ale chybi LPT, coz by mi tak nevadilo, jako ten leskly display.
> Co ze se ted dela  ten leskly povrch? Je tam videt vsechno okolo sebe.
> Lepsi nez zrcatko :-(

Presne tak, tomuto vobec, ale vobec nerozumiem. Mojou absolutnou
podmienkou pri vybere NB bol matny display. Co bolo kedysi normalne,
je teraz vzacnost. Da sa nastastie zohnat aj do 20k v Sk (kupil som FS
Esprimo 5505 za cca 15k nielen bez LPT, ale aj bez COM, ktory som
riesil kartou). Nerozumiem tym displayom, vraj leskly, ma lepsie
podanie farieb. No skvele, mozno ked ste v tme a nevidite sam seba a
okno a kolegu atd... Alebo ked si najdete taky kut v miestnosti, ze sa
nic neodraza. No fajn. A potom si uvedomim, ze NB je "prenosny
pocitac" a svetelne pomery si Z PRINCIPU nevyberiem. Neviem, ci je nas
tak malo prezieravych, alebo co... Nema sa pouzivat slovo "ja", vraj
je to sebecke, ale JA som chcel NB aj do auta, kde si teda svetelne
podmienky fakt nevyberiem. S lesklym displayom mozem ist do <|>. No a
ak by som aj nechcel byt sebecky, tak aky skvely je leskly display pri
dnesnych moznostiach? Valia sa na nas reklamy miest: mame free
internet zonu na namesti, sadnite si k fontane a surfujte! Leskly
display - hej, dokonala volba na teply slnecny letny den...
bleeeeeeeeeeeee

tolko moj OT nazor
miro