Zarovky konci...

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Prosinec 8 23:41:17 CET 2008

 8.12.2008, 23:29:38

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Vláďa Anděl napsal:

> Mě se nelíbí jejich barva světla - i když asi to chce šetřit ať to stojí co
> to stojí :-) a kupovat ty dražší. Já mám jednu levnou v předsíni kde se
> svítí furt a kde na barvě světla nezáleží. V ložnici jsem měl tuším že
> Osram, v takové plastové šroubovací kouli. S tou koulí to mělo příjemné
> světlo, ale moc to nesvítilo. Bez koule to svítilo o moc víc, ale to světlo
> bylo příšerné. Měl jsem pocit, jako kdyby to vyzařovalo i dost UV. Sleduje
 To vam zvonilo v usich ? Nebo vas svrbelo v podpazdi ? Prominte, ale
 opravdu by mne zajimalo jak se subjektivne projevuje pocit, ze to vyzaruje
 dost UV

> tohle vůbec někdo? Proč jinak ty zářivky tak zkreslují barvy? Proto se jich
> bojím. Žena mi zakázala tohle dávat do obyváku a do kuchyně. Kde to jde, mám
> halogenky k všeobecné spokojenosti, dá se při nich i dobře fotit.
> Anděl
Zivot se vyviji ve spirale.
Drive lidi nosivali vselijake skapulire, talismany a svate obrazky,
jako ochranu pred morem, uhranutim, nebo bleskem. No a dneska mame
halogenky aby nas chranily pred zlymi usporkami.
Pokud koupite slusnou usporku v barve 827 a date ji do nejakeho
svitidka kde neni videt, treba do klasickeho "kopyta", tak 19 lidi z
dvaceti ani kteri to uvidi svitit,** nenapadne ze by tam bylo neco
jineho nez zarovka.

** poznaji to jen podle pomaleho nabehu po zapnuti.