Zarovky konci...

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pondělí Prosinec 8 21:49:00 CET 2008

To očekávám i já i při své vysoké naivitě. Ale tady jde o to že to nikdo nejen nezmínil ale naprosto to ignorují. To mě na tom právě nejvíc děsí. Více než žárovková loby, ta je alespoň pochopitelná, ale to že je ignorována celá zpráva a ve výsledku je to řešené maximálně tak v hospodě Já to prostě nechápu.

Tak já si jdu dát kalíšek medoviny, abych netrhal partu....
ced