avr32 - ap7000 - sdram problem

Luboš Melichar lubos.melichar@gmail.com
Pondělí Prosinec 8 15:21:07 CET 2008

Dobra, tam jsem zkusil do toho trosku zabrednout, otevrel schema..
1/
Zapojeni v priloze.
Dve pameti, spolecna adresa, data se skladaji dohromady..
Zapojeni vypada na prvni pohled dobre, jedine cim si nejsem uplne jist, je
zapojeni pinu DQM a LDQM, coz je maska blokujici datovou sbernici.
Pripojuji se na ne z procesory signaly NBS, ale myslim ze by to melo byt
take v poradku.

Na sbernici je potom uz jen nepouzivana flash, zkusim jeste prozkoumat,
jestli tam nedela neplechu ona.

2/
Ted si asi otevru datasheet pameti(samsung K4S561632E-TC75) a zkusim z ciste
louky napsat nejakou inicializaci + test pameti.
Nemuze mi nekdo trochu pomoci a nejakou kostru mi poslat? Nebo alespon
poradit na co si mam dat pozor.
Nebo navrhujete nejaky jiny postup?