Dekoder RS232

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pondělí Prosinec 8 14:03:53 CET 2008

To je celkem 16 součástek.,,

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Ing. Pavel Poucha
  To: 'HW-news'
  Sent: Monday, December 08, 2008 12:38 PM
  Subject: RE: Dekoder RS232

  DobrĂ˝ den,

  na příjem RS232  Vám stačí pro každý signál jeden tranzistor, odpor do báze, odpor v kolektoru na + a přes přechod BE opačně dioda. Pokud to chcete nakreslené, tak je to polovina zapojení tady nahoře: http://www.papouch.com/shop/scripts/_ruzne.asp?clanek=rs232ttl .

  S pozdravem

  ing. Pavel Poucha

  jednatel

  papouch@papouch.com