Jak spravne osetrit vstup RS485 prevodniku

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Prosinec 7 18:55:24 CET 2008

Tie optocleny robi viacmenej len jeden cinan, od ktoreho to vsetci ostatni kupuju; ale ten rozptyl parametrov tam je, to mozem potvrdit.

Kazdopadne vsak je vzdy v ramci udajov datasheetu, takze, nehnevajte sa pan kolega, ale pruser je len nasledok nespravneho navrhu. Pripustam, ze datasheety su niekedy napisane dost zavadzajuco, takze ich treba citat pozorne; a aj to, ze navrhnut to pre cely rozsah znamena pomerne velku spotrebu - ale moje aplikacie to vzdy uniesli, napokon sme tam aj tak davali stare dobre 75176.

wek