Try to hack it

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Prosinec 7 18:28:33 CET 2008

Zdravím,
  přesně tak, jsme na stejném místě a se stejnými zkušenostmi. Na ten
swf jsem si taky stahoval dekompilátor (původně jsem nevěděl, že to vůbec
jde), teprve asi třetí ale fungoval pod wine, takže se to trošku tím zdrželo.
zato jsem se obešel bez hledání té funkce, vzal to intuitivně, ten script
prošel ručně a na druhý pokus bylo vyhrano :-).
  První exe ještě šlo taky příkazem strings, na druhé jsem rovnou použil
IDA, psali to v nějakém pascalu, takže z Idy vylezl pomalu pascalský
zdroják, bylo extrémně snadné se v tom orientovat a skutečně šlo o...
vlastně nebudu napovídat více, abych to tu nespoiloval.
  To hackování PHP skutečně neumím, nikdy jsem se neshlížel v hackingu
cizího webu, takže mé zkušenosti zde jsou nulové, nevím nevím, zda s tím
pohnu :-).
  S pozdravem Pavel Troller