Krokove motory - spinani, mereni krouticiho momentu

Rollfree rollfree@volny.cz
Neděle Prosinec 7 03:08:21 CET 2008

| Od: "petrkubac" <petrkubac@802.cz>
|
| ... v datasheetu Vaseho Fetu si najdete jeji
| parametry a zjisite ze vetsinou nejsou nic moc jak co se tyce rychlosti tak
| co se tyce napetove ztraty - z toho pak  vyplyva velka vykonova ztrata nekdy
| je na zavrenem FETu pres substratovou diodu vetsi ztrata nez na tomtez Fetu
| kdyz je otevreny, externi diody maji vetsinou lepsi parametry (daji se
| vybrat takove)

Ano, vim, ze parametry substratove diody nejsou nic moc (nakonec jsem
to v puvodnim dotazu i psal).
Odpoved pana Vicka "ty diody tam byt nemusi, ale ani neublizi" pro me byla
naprosto dostatecna. Zajimala me praxe, jestli to tam motorari davaji nebo
ne, tj. jestli si v praxi troufnou vyuzit ty horsi parametry. A kdyz velky motorista
RV napise co napise, tak tim potvrdi muj predpoklad, ze pri honeni soucastek
na limitech ano, budou-li nekde ve spodni casti svych max. parametru tak to
nutne neni. Ze jsem tedy neprehlidl nejakou skutecnost, na kterou by me
upozornil az grilovany FET.
Za Vas prispevek dekuji.

| Od: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
|
| Nevim jak experti, ale ja rozhodne nemam zadny orgazmus z neustaleho
| opakovani teze veci. Problem substratovych diod se tu probiral uz
| nekolikrat.

V tom pripade se omlouvam.
<nevazne>
Mrzi me, ze jsem Vam nemohl zpusobit orgasmus.
</nevazne>

rollfree