ne OT ! Kde m

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Sobota Prosinec 6 17:47:25 CET 2008

Zdar,

   ked som pisal vcera o tej tlaciarni, tak som myslel, ze
hovorime o inom. Tam to bolo tak, ze PC bolo v jednej zasuvke,
ktora mala fazu nalavo. Tlaciaren bola ale zapojena do druhej (v
jednej miestnosti / na jednej faze a nova budova), ale ta mala
fazu vpravo. Cize rovnako ako niektore rozdvojky co prahadzovali
fazu.

Slavo T.