OT Re: Krokove motory - spinani, mereni krouticiho momentu

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Sobota Prosinec 6 12:08:08 CET 2008

Ne, jemu stačí že je. Klasický motor chápu jako motor, který měl trvalou hodnotu po několik století (tisíciletí), ne že ho navlečeš do večerního obleku a budeš se tvářit že obsah obleku je starý jako oblek sám (jako druh obleku, ne plátna), nedejbože starší. Nejsme v politice ani na společenském večírku pro horních 1000.

Když tak by se tak to mohl chápat parní stroj, ale nebuďme modernisty. Jo bez smokingu!
ced