ne OT ! Kde máte teplou a kde studenou vodu !

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Sobota Prosinec 6 09:09:54 CET 2008

Evidentně si s tím příliš designerů hlavu nedělalo. Např. vzpomínám na
ruční celokov vrtačku, jejíž šasi bylo ukostřeno na jeden z kolíků
vidlice. Sranda byla v tom, že zástrčka se dala zasunout oběma způsoby.
Zařízení pak bylo v polovině případů "jiné" na dotek. :)

T.V.