ne OT ! Kde mate teplou a kde studenou vodu !

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Sobota Prosinec 6 08:56:57 CET 2008

Milan Mlynarčík napsal(a):
> Viem, kotle su asi jedinou vynimkou. Tam sa (v niektorych) pre
> zjednodusenie pouziva priamo napatie siete cez velke odpory na kontrolu
> ionizacie plamena.
> No vo vypoctovej technike nic take nie je.
> Najsmiesnejsie mi je, ako sa niekto tvari ze Rakusko ci Nemecko je kdesi
> na inej planete. Pritom pre Epson ci inych vyrobcov sme vsetci "jedno
> kopyto". Ako tam (nejakych 100 az 300 km od domu) pridete na ten
> "spravny smer" ?    :-)

Jenze v Nemecku narozdil od nas dodrzuji navody "Pripojujte ve vypnutem stavu"
na rozdil od nas, takze se jim tato vec stat nemuze. Resp. muze, ale
predpokladam, ze v te dobe bylo mnohem mene Nemcu porusujicich navod nez Cechu
porusujicich navod s mizernymi rozvody.

U nas to nejsou ted jenom kotle, ale treba nektere stare svarecky na plastove
trubky apod. Tata instalater musel vyhazet vsechny rozdvojky a podobne kramy a
striktne hlida umisteni faze. A to je na stavbach pomerne problem. Kdyz pak
prisel manik s rozdvojkou aby se pripichl a obratil to, stavalo se obcas 1.
rana, 2. vyletek okruh, 3. ozval se rev a 4. dotycny majitel rozdvojky bezel
nahodit jistic.

Standa