ne OT ! Kde mate teplou a kde studenou vodu !

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Sobota Prosinec 6 02:47:17 CET 2008

Dobrý den,

Museli bychom mít k dispozici elektronické schéma dané tiskárny abychom se o
tom mohli seriózně bavit. Je pravda že u některých plynových kotlů je
přehozená fáze problém

http://diskuse.elektrika.cz/index.php/topic,8891.15.html

A pak několik praktických problémů... Pokud máte lampičku a vypínáte pouze
fázi tak při přehození vidlice v zásuvce a případné výměně žárovky máte fázi
na objímce.... Nemělo by to tak být ale stane se. A pak se fáze nalevo může
hodit.

Zdeněk