Re: ne OT ! Kde máte teplou a kde studenou vodu !

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Sobota Prosinec 6 02:19:54 CET 2008

Ano, presne toto som spominal aj ja. Tak to je , toto dokaze ten port
znicit. No poloha N a L (teda napriklad ta "osierana" rozdvojka) na to nema
ZIADNY vplyv.
Samozrejme (ak to prestalo fungovat) sa nikto neprizna ze na to sahal a
podpora povery to zachrani.

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina"

Ted mne tak napadlo, jestli to nebyla doba, kdy se zacinaly do spinanych
zdroju osazovat ty mile odrusovaci kondenzatory, diky kterym se pri vhodne
konstelaci hvezd a faze na spravne strane dostal nenulovy potencial na
kostru. Paralelni port je oproti seriaku na takoveto jevy vyrazne
haklivejsi, takze kdyz clovek propojoval zarizeni pod proudem (ano,
nedoporucitelne, nicmene bezne pouzivane), tak videl male, ale o to
zajimavejsi jiskricky mezi kabelem a PC.

Ale mozna ze uz pletu vic veci dohromady, uz je to prece jen par let.