ne OT ! Kde mate teplou a kde studenou vodu !

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Sobota Prosinec 6 01:59:07 CET 2008

Tyto "povery" potvrzuji z vlastni praxe, ty vyborne rozdvojky mely na
svedomi nejeden port. Pokud chcete argumenty, tak se prevelice omlouvam, ale
zrusene zelezo opravdu nearchivuju takovou dobu, o servisnich protokolech
ani nemluve - mezi slusnymi lidmi obvykle staci rikat pravdu a bezduvodne
nepochybovat o tom, ze ji rika ten druhy... Teda za mejch mladejch let to
stacilo.

A co se tyka Nemecka, Rakouska nebo Italie - take nemohu slouzit. Nejak mne
to v te dobe vubec netrapilo, mozna, kdybyste zaslal svuj upresnujici dotaz
nejakemu Nemci, Rakusanovi ci Italovi, mozna by si vzpomnel.

Ted jsem si tak vybavil vetu Bolka Polivky v Kurvahosigutentag: "Toz vasu
pi*u jsem taky nevidel a taky verim, ze ju mate." To, ze necemu nechcete
verit, jeste neznamena, ze to neexistuje...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Milan Mlynarčík" <milan.m@centrum.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, December 06, 2008 1:32 AM
Subject: Re: ne OT ! Kde m

A samozrejme napr. v Nemecku, Rakusku alebo Taliansku 50% ich hned odislo?
:-))
 Tam sa da snura zastrcit do zasuvky obidvoma smermi.  Teda ako by ste im
napisali do navodu, z ktorej strany to treba zastrcit ?
Myslel som, ze sme tu technicka debata. Preto respektujem iba argumenty.
Povery nechajme inym.

                                                Milan  Mlynarčík