Re: ne OT ! Kde máte teplou a kde studenou vodu ! DĚKUJI ZA NÁZORY

pyrin@volny.cz pyrin@volny.cz
Pátek Prosinec 5 21:24:06 CET 2008

Jo kdyby se fáze dávala na kolík, tak máme po starostech jestli je vlevo
nebo vpravo. Ale tu teplou vodu vidím více vlevo.

A proč jsem chtěl znát názor přítomných ?

Měl jsem umyvadlo a na něm pakovou baterii. Byla zapojena pouze studená a to
tak, že když se otočilo více doprava, tak tekla plným proudem. Při otočení
více vlevo se průtok zmenšil. Z toho bych usuzoval, že kdyby náhodou někdo
připojoval nějaký ohříváček, tak že studenou nechá doprava a teplou dá
doleva. Jenže ouha. Přišel kolega a řekl, že teplá bude vpravo místo studené
na plné kule. A studená bude vlevo místo původně ničeho. Tak pátrám co ho k
tomu vedlo. Levák není a levej také ne. Jedinej argument na kterej se zmohl,
byl, že ten terčík na baterii je víceméně směrodatný. Navíc je z něj modrá
barva téměř odřena a při pohledu shora stejně není vidět, neboť je pod
pákou. Neviděl jsem zatím nikoho, kdo by se před použitím ohnul a zkoumal
to.

Díky všem zůčastněným za názory a přeju příjemný víkend pokud možno bez
opaření a úrazu pravou fází.
pyrin