Krokove motory - spinani, mereni krouticiho momentu

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Prosinec 5 20:25:27 CET 2008

Mozna by se dal moment spocitat i z vykonu a otacek - vykon merit
dynamometrem z BLDC motoru, ktery je take slusne linearni. Otacky motoru
jsou dane krokovanim a pripadnym nastavenym mikrokrokem na driveru.
Nastavil bych tedy rychlost otaceni a zvysoval zatez na BLDC motoru az
do okamziku kdy motor vypadne z kroku. V te chvili je treba odecist
vykon a spocitat z neho moment.
Radek Vicek