PIC18F v DIP40 se dvemi USARTy?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Prosinec 5 12:21:52 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 5.12.2008 od andrej jancura:

> No pozri Petre, myslim ze sme si to s Radkem rano vysvetlili a plne
> chapem jeho dovody. Zial situacia je taka aka je a zial 18Fxxxx s
> dvoma UART v DIP40 bude najskor o 3-4 mesiace...

A to jsou jeste navic typy, ktere nejedou na 5V, takze mu to take
treba vyhovovat nebude.

> Mimochodom vies kolko product selector-ov je na stranke microchipu a
> kde vsade treba klikat?! Spravny Parametric search tu v odkazoch
> nepadol, je to link vlavo hore v konkretnej tabulke.

Andrej, ja jsem na webu Microchipu jako doma, jako MCU pouzivam
vyhradne Microchip, me to samozrejme nemusis vysvetlovat. Nicmene
Radek psal, ze hledal, je evidentni, ze hledal dobre. Je jedno, kolika
zpusoby hledas, kdyz ty obvody stejne neexistuji. Ja vubec nechapu, co
tim chces rict. Tak to neres.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem