avr32 - ap7000 - sdram problem

Luboš Melichar lubos.melichar@gmail.com
Pátek Prosinec 5 10:51:41 CET 2008

Jde o to, ze s tim kluci meli problemy. Pri 32-bitovem pristupu jim spravne
probehl microboot ale v linuxu to nechodilo. Pri 16-bitovem provozu nebyl
problem.
Dostal jsem to na stul a pokousim se na neco prijit. Jedna se konkretne o
K4S561632E-TC60.
Z upravy nastaveni..

  info->physical_address = CFG_SDRAM_BASE;
  info->cols = 9;
  info->rows = 13;
  info->banks = 2;
  info->cas = 3;
  info->twr = 2;
  info->trc = 7;
  info->trp = 2;
  info->trcd = 2;
  info->tras = 5;
  info->txsr = 5;

Jinak jsem vetsinu veci nechal tak jak je v AP AVR32102(
http://www.atmel.com/dyn/products/app_notes.asp?family_id=682), ktery
vychazi z STK1000.
HW zapojeni zkontrolovano pry nekolikrat, porovnano i s ostatnimi projekty,
ktere pouzivaji tytez pameti, tak nevim.
Priznam se, ze u me je to spis tapani na slepo a snaha neco nahodou objevit.
Takze diky za kazdou radu a zkusenost.

P.S.: muzu poslat schema, pripadne i kod.

diky.