ne OT ! Kde máte teplou a kde studenou vodu !

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pátek Prosinec 5 10:36:47 CET 2008

Hezke dopoledne,

    V koupelne je to stejne jak u vany tak u umyvadla - paka doprava =
tepla voda
    V kuchyni je to opacne paka doprava - studena

    V praci jsou v umyvarne dve umyvadla vedle sebe, u jednoho je tepla
vpravo, u druheho vlevo Asi aby nebyla nuda. Jsou tam kohoutky a
klasicka baterie, ne dva kohoutky a dve hrdla.

    K cemu je tato informace dobra :-)

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz