OT: Patecni - firemni auta

aze azehw@volny.cz
Pátek Prosinec 5 10:31:28 CET 2008

Zdravím přítomné. Mám nejasno kolem osobních aut u firem, resp. fyz. osob.
Snad by to mohlo zajímat víc lidí:
Stručně:
Fyz. osoba, IČO, auto například 10 let, původně leasing, potřebuji ho
převést na fyz. osobu mimo firmu, třeba i na sebe. Jde to vůbec?
Ve velkém tech.pr. je uvedeno jméno a firma. V malém jen jméno.
Otázky:
1. Jak se auto vůbec vyřadí z firmy? Prodejem? Kupní smlouva sám se sebou?
Jak se určí cena? Mám rozdílné informace.
2. Je vůbec nutné jít na DI s převodem, kdyby se jednalo o převod z fyz.
osoby (IČO) na stejnou soukromou osobu ?
Je ještě nějaký zádrhel, o kterém nevím?

AZE