PIC18F v DIP40 se dvemi USARTy?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Prosinec 4 23:27:47 CET 2008

DS89C450 to je oznaceni jak pro mycku na nadobi...to nechci to by se
tomu kazdy smal ;-)

No rozhodl jsem se vyuzit nemoci (jindy cas nemam :-( )a pomalu ale
jiste dokopat tu moji 4 roky ruzne vylepsovanou meteostanici do
finalniho stavu - tedy modularni sestavu s centralni jednotkou, ktera
bude obsahovat jen LCD 4x40zn, RTC s FRAM, LAN, nejake tocitko s
klikatkem a RS485, na kterou budou priveseny ruzne merici moduly
vycitane tim mastrem.

Kdybych to delal jen pro sebe tak si tam ten TQFP64 klidne dam, ale je
predpoklad, ze si to budou chtit postavit i normalni lidi (pravdepodobne
dojde ke konverzi meteostanic projektu Hydronetu na tenhle system),
kteri az uvidi tohle pouzdro tak si to zase rozmysli a nepostavi si nic.
Nerad bych skoncil tak, ze budu kazdemu naletovavat MCU na DPS.

Co se tyka dalsiho MCU - otazkou je co tim ziskam - stejne to budu muset
  zase nejak prelit do toho hlavniho MCU. Musel bych to navesit jedine
na I2C, na kterem je privesen ten RTC s FRAM. Urcite bych musel data z
LAN nechat na hlavnim MCU, protoze tam neni moc casu a i ted je rovnou
sypu do FRAM a parsuji se az nasledne. Takze na sekundarni MCU bych
musel presunout tu RS485, kde neni takovej fofr a navic si komunikaci
ridim sam. Ale nadseny z toho moc nejsem.

Radek Vicek