(hard)core test na AVR

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Prosinec 4 22:58:00 CET 2008

Ha! [vyteseny smajlik s tucnym sebavedomim]

(ale priznam sa, ze doobeda som bol nakloneny skor vysledku 1, a aj som mal nejake argumenty; a okolo obeda som sa pohraval aj s myslienkou, ze by tam mohlo byt 31... :-) )

Dakujem, ze si si dal namahu s tym testovanim.

A teraz by si mohol skusit ten ret ked sa stack pointer nastavi pod stack pointer :-) Schvalne, akou metodikou by sa na to dalo ist?

wek