OT timery u AVR

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 4 19:40:41 CET 2008

Tomu uplne nerozumim, vzdyt lze merit sirku a hodnotu citace si nechat,
prepsat do registru ICR a jeste ke vsemu i s vyvolanim preruseni,
tak nejak nevim proc by to melo zabirat cely strojovy cas?
Nebo mi neco unika?

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 04, 2008 7:20 PM
Subject: OT timery u AVR

Ked uz som tie AVRka nacal... oni nemaju nejaky timer co sa da externe
gatovat, nedajboze nulovat ci reloadnut?

Ten input capture je fajn, ale ked potrebujem merat sirku uzkeho pulzu, a
pritom ma ten jednocip robit aj nieco ine, nedajboze aj vykonavat ine
prerusenia, tak mi je na dve veci. Napokon, sami studenti pisu - a ta
formulacia je okuzlujuca: "The main challenge when using the Input Capture
unit is to assign enough processor capacity for handling the incoming
events.".

Samozrejme, ako vzdy, nejako si poradim; len som sklamany, ze si dali namahu
s tolkymi vystupnymi rezimami, a jedno hradlo na vstupe do citaca ich
nenapadlo.

wek

PS. Aby som znova nebol obvinovany z nestrannosti, podobne doj**ana je aj
jednotka PCA u tej nizsej strednej triedy '51tiek (typu 'RD2).