Kit Spartan3 za 39$

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Prosinec 4 17:56:23 CET 2008

Za ochotu velka vdaka.

Pytal som sa len preto, lebo ked mam zaplatit tie prevodove poplatky,
tak to mozem rovno objednat u svojich domacich dodavatelov. Neusetrim
vobec nic, resp. je to tak malo, ze ten humbuk okolo toho nestoji
vobec za to. Inak, ked uz nieco take robite, tak by ste mohli pamatat
aj na nas, aj ked sme pre Vas boli vzdy iba jednou velkou dedinou...
Myslim, ze jedna firma, ktora by zastupovala mcu.cz a mala "normalnu
marzu" by sa mohla najst.

A.