(hard)core test na AVR

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Čtvrtek Prosinec 4 13:55:25 CET 2008

Tak to ostava uz len vyskusat :-) Vecer sa pohram. Mam teraz na stole
tiny13 so zavesenym rele, tak urobim par pokusov. Rele posluzi ako
netradicny debuggovaci nastroj:

   clr   r0
   clr   r31
   ldi   r30, 30
   st    Z+,r0
   cpi  ZL, 0     ;potom 1
   brne  Loop
   call  zopni_rele
Loop:
   jmp  Loop

Aspon si ozivim, ako sa robi v ASM, dufam, ze to rozbeham. Teraz sa
harm uz len s C v Eclipse. Dam vediet.

miro

Dňa 4. december 2008 13:26, Jan Waclawek <konfera@efton.sk> napísal/a: