Nepristupny disk C

Miroslav Pajpach pajpach@katedrala.net
Čtvrtek Prosinec 4 12:06:13 CET 2008

Mo ja takovou obcasnou chybovost SATA disku resil, a nakonec to bylo tim
SATA kabelem (který tam predtim bezproblemove fungoval přes rok). Jako
poslední zoufaly pokus jsem vymenil prave ten kabel a od te doby to funguje
:-)

S pozdravem
Pajpach

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Saša Svobodová
Sent: Thursday, December 04, 2008 12:00 PM
To: HW-news
Subject: Re: Nepristupny disk C

Hezke poledne,

    tak byste sazku prohral. Sice vsechno vypadalo jako ze to bude
dobre, ale po dokonceni testu a pripojeni disku zpet na radic je to opet
stejne...

    Budu muset jeste badat. A nebo to vydrzi do okamziku, kdy mi Jezisek
najezi novy SATA disk a pak se stejne chystam pocitac prestavet.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz