(hard)core test na AVR

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Čtvrtek Prosinec 4 11:19:57 CET 2008

1. pisal som spravanie podla mna a aj upozornenie na or(i)
2. neviem, co znamena chciet privela od norskych studentov, lebo v ich
dokumentacii sa pise: The X-pointer Register can either be left
unchanged by the operation, or it can be post-incremented or
pre-decremented. z vyrazu post-incremented je myslim jasne, ako sa
instrukcia vykona
3. pre istotu to nezaskodi vyskusat :-)

miro