Nepristupny disk C

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Čtvrtek Prosinec 4 10:50:59 CET 2008

Hezke odpoledne,

    ja jsem pouzila nejnovejsi dostupnou verzi tohoto
http://gparted.sourceforge.net/index.php Vzdycky mi pomohl, ale
tentokrat mi pise, ze operaci nelze provest. Proc to nevim, ale zkusim
to jeste vykoumat, mozna se mi podari ulozit log na disketu, protoze to
je system spusteny z CD a je to znacne specializovane CD.

    Jinak disk funguje, uz jsem to psala. Tedka pisi z Windows, ktere
jsou na tom disku. Na disk se da zapisovat, da se z nej cist, ale kdyz
se pokusim projet jej programem CHDSK, tak mi napise onu hlasku o
nemoznosti otevrit primi pristup na disk a tim se ukonci. Pokud jej
spustim z CD a podari se mi jej primet ke kontrole, tak misto peti
fazoveho testu projede jen tri faze a pak se ukonci. Pri dalsim restartu
se to opakuje.

    Kdyz na disk pustim nejaky diagnosticky program, zkousela jsem
ruzne, ktery testu HW, tak je vzdy vsechno v poradku. Disk je pripojeny
pres PCI<>ATA radic Silicon Image s nejnovejsim biosem. Tedka se chystam
disk pripojit primo k zakladni desce a zkusit to znovu. Pokud se to
povede, tak slava, pokud ne, tak budu muset badat dale...

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz