Spinani 36 V 40 A

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Prosinec 4 10:26:04 CET 2008

Zmerit proud nema moc cenu protoze neni predem stanovene jake baterky
tam maji byt. V zasade se da pouzit cokoliv od Li* po Pb takze proud
se dost meni. Pochopitelne je tam bezpecnostni zubova spojka ktera ze
zablokovani motoru udela "pouhe" pretizeni, takze tohle moc neresim.
Strelec ktery ji pouzije na vzduchu behem minuty konci protoze nebude
jak chladit plyn ktery obiha v motoru a tepelne ztraty jsou tam radu
stovek wattu :-) Ale s tim dimenzovanim souhlasim, to musim doresit.

Ales Prochaska