Notebook pro vyvoj

Ondřej Janovský ondrej.janovsky@alarex.cz
Čtvrtek Prosinec 4 09:00:32 CET 2008

Resim nyni to same, notebook se seriovym portem.  Premyslim o FS
Lifebook E 8420, je to ale dost penez.
Vcera jsem si byl prohlednout Toshiby a zaujala mne Tecra S10-11A.
Obdobne parametry jako E8420, pameti na nizsi frekvenci, ale zase 4GB.
Seriovy port to ma, telo vystuzene, chlazeni poradne.
I levnejsi Tecry maji seriak.

Oja