REOT: Test kodovani v unicode

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Prosinec 4 08:50:50 CET 2008

Zdravím,
  právě že kůň, který úpí kódy, mi přijde mnohem vtipnější, než když úpí
"jen" ódy :-). Navíc jde o kontrolu kódování, nikoliv ódování, takže myslím,
že vhodnější je tato varianta :-))). Písmeno k už tam je stejně vícekrát,
takže velkou újmu zvětšením velikosti testovací věty to snad nezpůsobí.

S pozdravem Pavel Troller