Spinani 36 V 40 A

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Prosinec 3 23:43:27 CET 2008

 3.12.2008, 23:33:20

Hm, asi k tomu tranzistoru existuje nekolik alternativnich datasheetu.
V tom ktery jsem si stahnul ja (primo od mezinarodniho usmernovace) je
v grafu bod SOAR 40A 70V 100us. Takze pro ustaleny stav, neni
tranzistor nijak poddimenzovam a problem je nekde jinde. Ze by to
nejak souviselo s tim, ze kdyz tazatel odebral nesmyslny kondil G-S,
tak tranzistory prestaly odchazet ? ;-)
 Prirozene, lze problem resit pouzitim tranzistoru 1000A 500V 750W
chlazeneho kapalnym heliem, lec takove reseni dosti vymluvne svetci o
kvalitach konstruktera.
 Ale koho by to zajimalo, kdyz to bude v pekne krabicce s modrou ledkou.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz