Spinani 36 V 40 A

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Středa Prosinec 3 23:11:41 CET 2008

Pojistky se pro motory voli obecne pomale (musi vydrzet rozbeh motoru,
coz muze byt i nekolik sekund prakticky jen ohmicky odpor vinuti)
 a vetsinou se spali motor,
nez se stihne pretavit pojistka.

Elektronicka pojistka je vzhledem k proudu a napeti (male napeti, velky
proud)
velmi nevhodna.

Ten FET musi vzladnou sepnout i rozepnout zoblokovany motor.
Minimalne by mel prezit 10 sec.

Proto se porad pidim po tom kratovem proudu (vnitrnim odporu) toho motoru.
Zbyva jeste polozit otazku, cim to bude napajeno (vnitrni odpor zdroje) ?
Na me to pusobi jako 3x12V baterie do nakladaku, nebo se mylim ?

	Slavek