Spinani 36 V 40 A

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Středa Prosinec 3 18:42:39 CET 2008

Uz jse poukazoval na to, ze IRF2807 je pro danou aplikaci total poddimenzovana, problem je, ze podobnych oblud, ktere by v dane aplikaci bez problemu vyhoveli moc neni, pokud budem jeste chtit dostupnost v kusovce v CR bude situlace jeste horsi.
Navrhoval jsem IRFP4232, ale ma ho snad jen Farlell za vice nez 7Euro/ks

PN

Ja bych zacal transistorem.

Pro IRF2807 je v listu napsano:

Max hodnoty: pro 100°C trvaly proud 58A, stredni 43A pri UGS=10V.

Diagram1(25°C)udava napeti VDS pri 40A 0,5V a diagram 2 (175°C) asi 1,2V.

Takze kolektorova zrata je pri 25°C 20W a pri 175°C 60W.

Teplotni odpor kremik-pouzdro je 0,65K/W, takze pri absolutne idealnim chlazeni

je otepleni pri 20°C 13°C a pri 175°C 40°C. Jak je to chlazeno? Absolutne jiste ne.

Ten transistor je podle mne absolutne poddimensovany. Az pak prichazi na porad

otazka rychlosti spinani (velmi dulezite) atd.

HK