OT: Re: Spinani 36 V 40 A

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Prosinec 3 17:38:57 CET 2008

Mas dobry postreh. Som sa nechcel spytat na tento parameter... Ten
tranzistor tak max. do 5A pracovneho prudu. Inak taka predbezna
analyza s odhadnutymi parametrami vratane tych, ktore nema v scheme
nakreslene, by nebola na skodu. Ale myslim si, ze to urobil tak, ze
najprv nieco zbuchal a potom to vylepsuje.

Myslim, ze keby som sa zivil skusanim takejto elektroniky, tak by som
mal do konca zivota co robit. No nic uz nebudem rypat... Som voci tomu
sice odolny, ale obcas sa to rypanie nepaci aj mne, obzvlast ak je to
pri kazdej vhodnej prilezitosti.

A.