Spinani 36 V 40 A

Hugo KOTTAS hugokottas@web.de
Středa Prosinec 3 15:54:23 CET 2008

Ja bych zacal transistorem.

Pro IRF2807 je v listu napsano:

Max hodnoty: pro 100°C trvaly proud 58A, stredni 43A pri UGS=10V.

Diagram1(25°C)udava napeti VDS pri 40A 0,5V a diagram 2 (175°C) asi 1,2V.

Takze kolektorova zrata je pri 25°C 20W a pri 175°C 60W.

Teplotni odpor kremik-pouzdro je 0,65K/W, takze pri absolutne idealnim chlazeni

je otepleni pri 20°C 13°C a pri 175°C 40°C. Jak je to chlazeno? Absolutne jiste ne.

Ten transistor je podle mne absolutne poddimensovany. Az pak prichazi na porad

otazka rychlosti spinani (velmi dulezite) atd.

HK