Spinani 36 V 40 A

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Prosinec 3 14:13:25 CET 2008

Odchazi pri sepnuti, 36 V je nominalni a 40 A maximalni namerena
proudova spicka. Tranzistor vydrzi 0 cyklu :-) a teplotu ma akorat na
popaleninu 1. stupne (bez chladice), proste odejde hned (i kdyz ho dam
na chladic). Proti generatorovemu rezimu tam mam jednu diodu, veril
jsem, ze by mohla stacit.

Ales Prochaska