Jak na plynovy kotel, nebo jaky kotel vybrat, dalkove rizeni po IP nebo GSM

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Středa Prosinec 3 13:41:53 CET 2008

A s kolika vyrobci kotlu jste tam mluvil, ja ta videl sotva 4 vyrobce kotlu a vetsina nevedela ani o co jde.

jedna vec je, ze ty kotle nemaji ani zadny datovy vystup (vyjma jakesi diagnostiky, ke ktere ale nic nedostanete). Kdyby aspon tohle meli, treba na nejakem standardnim protokolu jako je ten OpenTherm, tak ten prevodnik RS232-IP uz je si myslim hracka...