OT vodny display

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Prosinec 3 11:29:37 CET 2008

Mne v praci vytaci automat na napoje. V noci chladi a uplne zbytecne a jeho
zapnuti a pak chlazeni je fakt dost slyset. Pres den si toho clovek ani
nevsimne.
Delal jsem na sale kde byla cca 10 PC a ve dne si toho take ani nevsimnete a
v noci je to uplne jine.
Jindra Polivka

stareeeeee, to som videl tu na autosalone uz pred vela rokmi. Tym
samozrejme nehovorim ze nie je pekny :-) V auquacity v poprade to
dotiahli este dalej a premietaju na takyto displej farebnym laserom.
Tiez celkom pekne...
Inak keby som to tu postavil tak by asi nastala vzbura robotnickej
triedy. Pac ich stale upozornujem ze su hlucni a maju zatvarat dvere na
labaku lebo ma to vyrusuje s cim sa oni nedokazu stotoznit :-) Fontanka
by niekoho asi priviedla do zurivosti :-P
b.