Notebook pro vyvoj

petrkubac petrkubac@802.cz
Středa Prosinec 3 08:36:38 CET 2008

> Zalezi na tom co od toho ocekavate, vykon tragicky, tak na
> prohlizeni webu nebo jednoduchy sber dat, velikost LCD jeste
> tragictejsi, i ten web se na tom prohlizi hure. Konstrukce,
>  celoplast tzn. mechanicka odolnost mizerna, ale diky male velikosti
> vetsi nez celoplastove ntb, vydrz na baterie uchazejici, na
> nastavovani neceho v rozvadci na komine asi dobre reseni, my to na
> to pouzivame. Muj 5 let stary mininotebok je nepatrne vetsi, ma
> nizsi vydrz na baterie, ale vykonove Atom porazi, LCD ma vetsi 12,1",
>  vaha kolem1kg, , kovovy obal, problem je, ze pred temi 5 lety stal
> [...]

Mam uplne opacnou zkusenost. Koupil jsem EEE 1000, jako pocitac, ktery jsem
chtel "obetovat" aby mi decko nenicilo velky notebook (je malinkaty a bily
pro holcicky neodolatelny.....). Najednou mi doslo, ze vyrobci konecne
dostali rozum a pochopili ze "Prenosny" neni 17 palcu a 5 kilo.

A vykon - v praci mame fungl nove nejlacinejsi desktopy S celerony a 512MB
RAM v Domene WinXP a s povinnym AVG verze 8 jsou ZNACNE pomalejsi nez EEE.

Zdravi Petr Kubac