Jak na plynovy kotel, nebo jaky kotel vybrat, dalkove rizeni poIP nebo GSM

Pavel Rotter PavelRotter@newte.cz
Středa Prosinec 3 07:51:46 CET 2008

Dobrý den,

Přesně to nevím, nepotřeboval jsem nic takového... GSM modul v alarmu má
RS232 a propojení PC na internet (pokud tam máte kartu poskytovatele co to
umí) je bez problémů (56k) a Jablotron provozuje i nějaký server na který se
lze zaregistrovat.... Ale víc musíte vykomunikovat s nimi, instaloval jsem
to před 4 roky a od té doby kromě instrukcí na občasné seřízení času na to
vůbec nesahám a tak si již detaily nepamatuji.

Přeji vám pěkný den!

S pozdravem

Pavel Rotter

NEWTE spol. s r. o.