RE: Notebook pro vyvoj

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Středa Prosinec 3 07:48:24 CET 2008

U nas take potrebujeme pouzivat NB v prostredi co nebyva zrovna asepticke.
A nejsou u toho pozadavky na maximalni vykony.
Zaujal mne NB Asus Eee (a podobne) co maji jen flash disk, asi by to stacilo.
Ale nejak se o tom prestalo mluvit a kdyz jsem se poptaval v jednom qelbu
tak mi pripadalo ze nevedi o cem mluvim. Mate nekdo s temi pocitaci nejake
zkusenosti (zvlaste z oblasti kde je nutnym prislusenstvim prsiplast a holinky)?